خانه / برگزیده‌ها,

وقتی تاج عزت ایران را خدشه دار کرد/ کی روش و اسکوچیچ دیگر مهم نیست

به گزارش ایران اندیش؛ مهدی تاج که با هزاران حاشیه و اما و اگر و تردید رئیس فدارسیون فوتبال ایران شد، در اولین اقدام کاری کرد که مایه خجالت و شرمساری ایرانیان شد. او مربی موفقی که توانسته بود تیم ملی ایران را به جام جهانی ببرد در کمال نامردی کنار گذاشت و مربی پرحاشیه ای مثل کی روش را جایگزین وی کرد. در مورد کی روش که حرف و حدیث بسیار است، بماند!

اما آنچه برای من به عنوان یک ایرانی شرم آور بود، رفتاری بود که با آقای اسکوچیچ شد. او که بدون حاشیه، بدون هزینه و خیلی راحت ما را به جام جهانی برد. او که تمام تلاشش را کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشد و بهترین نتیجه ها را نیز گرفت. اما با مردمی قدر نشناس مواجه شد. واقعا چه تصویری از ایران ساخته اید؟ و برای من این سوال پیش می آید که شاید این حقیقت ایران باشد! ایرانی که من به آن می بالیدم که سرزمین جوانمردی و اخلاق است.

حال اما چه شده؟ به همین راحتی چنین ناجوانمردانه با فردی که به ما خدمت کرده برخورد می کنیم. و این پیام را به همه دنیا مخابره کردیم که ما مردمی نامرد هستیم. نام ایران به همین سادگی خراب شد. به چه قیمتی؟ آقای تاج شما مسئول هستید. جوابگو باشید چه چیز در ازای بدنامی ایران بدست می آورید؟ طبق آنچه مشخص است، عملکرد آقای اسکوچیچ در دوارن حضورش بهتر از کی روش بوده. اما فرض می گیریم که کی روش عملکرد بهتری ارائه بدهد. آیا ارزشش را دارد؟

اما نکته تلخ تر ماجرا آنجاست که نتیجه نگیرد. آن موقع است که خسر الدنیا و الآخره شده ایم. هم عزتمان را بر باد داده ایم و هم باخته ایم. آقای تاج امیدوارم به زودی از سمتی که گرفته اید کنار گذاشته شوید و دیگر شما و امثال شما را در صحنه مدیریت کشور نبینیم، که همین روش ها بوده که وضع مملکت را به چنین روزی انداخته است.

البته در حال حاضر کمپینی از جانب رسانه ها و در فضای مجازی برای تشکر از اسکوچیچ راه اندازی شده که می تواند قدری جبران کننده این رفتار باشد، کمپین تشکر از اسکوچیچ را حمایت کنید.

2 نظر

  • آقای اسکوچیچ خیلی مدیونتیم وخیلی خیلی ازت تشکرمی کنیم که ناجوانمردانه کنارگذاشتنت

  • ناشناس

    کاملا موافقم

دیدگاهی بنویسید