خانه / سیاسی

سید علی محمد یثربی یا محمدرضا باهنر، کدامیک سر لیست انتخابات قم خواهند شد؟

با نزدیک شدن موعد انتخابات، گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با آرایش سیاسی تشکل‌ها در حوزه‌های انتخابیه مختلف شدت می‌گیرد.

با نزدیک شدن موعد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفند سال جاری و نیز در پیش بودن زمان آغاز تبلیغات کاندیدا‌های این انتخابات، گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با آرایش سیاسی احزاب و تشکل‌های سیاسی در حوزه‌های انتخابیه مختلف برای معرفی افراد مورد نظر، شدت می‌گیرد.

شهر قم با ظرفیت سه نماینده در مجلس به عنوان یکی از حوزه‌های انتخابیه مورد توجه در سطح کشور نیز مورد رصد سیاسیون و مردم است.

بنابر اطلاعات وقایع روز، گمانه‌زنی‌های بسیاری در ارتباط با لیست‌های انتخاباتی شهر قم مطرح است، ولی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که از میان چهره‌های مختلف حاضر در رقابت انتخاباتی این حوزه انتخابیه، حجت‌الاسلام دکتر سید علی‌محمد یثربی، نماینده ادوار شهر قم در مجلس، با اقبال قابل توجهی از سوی محافل مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و هم‌چنین درخواست‌های بخش چشم‌گیری از مردم رو‌به‌رو بوده و با توجه به پیشنهاد‌های مختلف از سوی این تشکل‌‌ها، به نظر می‌رسد که سید علی محمد یثربی، سرلیست بسیاری از لیست‌های پیشنهادی سه نفره جریانات و تشکل‌های مختلف سیاسی و اجتماعی شهر قم باشد.

این در حالی است که روز‌های گذشته زمزمه‌هایی از تصمیم محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری برای تغییر حوزه انتخابیه از تهران به کرمان یا قم شنیده شده است.

حال باید دید که در صورت تحقق این تصمیم باهنر و در صورتی‌که مقصد او حوزه انتخابیه قم باشد، بین وی و سید علی محمد یثربی، کدام‌یک سرلیست انتخابات در شهر قم خواهند بود. باید منتظر بود تا در روز‌های آتی، چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

دسته‌ها :

اولین دیدگاه را بنویسید