خانه / برگزیده‌ها,

رزمی‌کاران قم در مسابقات قهرمانی کشور درخشیدند

به گزارش ایران اندیش؛ مربی تیم ورزش‌های رزمی قم گفت: پسران رزمی‌کار قم در مسابقات قهرمانی کشور صاحب مدال‌های رنگارنگ شدند.

علی نوازانی، مربی تیم ورزش‌های رزمی استان قم، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور ورزش‌های رزمی سبک رزم طوس در استایل‌های فرم، لوکیک، لایت، کنتاکت، دفاع شخصی و هنرهای فردی و سلاح در رده‌های سنی مختلف به میزبانی شهر مشهد برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها روز جمعه ۱۸ شهریور ماه، ۲۰۰ ورزشکار از استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، قم، کرمان، طبس و یزد حضور داشتند که در نهایت تیم استان قم در سبک دفاع شخصی به قهرمانی رسید، همچنین در سبک لوکیک تیم استان در جایگاه دوم کشور ایستاد و نایب قهرمان شد.

مربی و ورزشکار تیم قم که در این رقابت‌ها در رده بزرگسالان به مدال طلا دست یافت، عنوان کرد: جواد نیک گفتار نیز در این رده به مدال طلا دست پیدا کرد همچنین مهدی یعقوب‌لو و امیرحسین نصیری نایب قهرمان شدند.

وی افزود: در رده نوجوانان آرشام زندی سوم شد و به مدال برنز دست یافت و در رده سنی نونهالان نیز امیرعلی هادی‌زاده و عباس پویا زاده صاحب گردن آویز طلا شدند همچنین محمد پارسا جعفری و محمد پارسا یوسفی نایب قهرمان شدند و به مدال نقره رسیدند. آیین نصرالهی و محمد مهدی نوازنی بر سکوی سوم ایستادند و به مدال برنز دست یافتند.

نوازانی ادامه داد: در استایل لوکیک نیز مدال طلای بزرگسالان به مهدی یعقوب‌لو رسید و مجتبی محمودی، احمد عابدینی، محمدرضا بیگدلی، ابوالفضل خدری و امیرحسین نصیری مدال نقره را کسب کردند.

نوازانی اضافه کرد: در استایل دفاع شخصی در رده نوجوانان محمد قره گوزلو قهرمان شد و در رده نونهالان نیز علیرضا حاجی زاده به مدال طلای رقابت‌ها رسید.

منبع : ایسنا

اولین دیدگاه را بنویسید