خانه / برگزیده‌ها,

درگذشت مهسا امینی تایید شد / مهسا که بود وماجرایش با گشت ارشاد چه بود؟ + عکس و فیلم

به گزارش ایران اندیش؛ مهسا امینی که اسم اصلی او ژینا امینی است متولد سال ۱۳۷۹ از سنندج کردستان است، او برای تفریح به همراه خانواده اش به تهران آمده بود که روز سه شنبه گرفتار پلیس امنیت اخلاقی شد.

او به همراه دخترخاله اش در بزرگراه حقانی بودند که با نیروهای گشت ارشاد رو به رو شدند و تذکر گرفتند،نیروهای امنیت اخلاقی با اشاره به این که مسئله ای با انتقال او پیش نمی آید اورا بازداشت کردند، تا در کلاس های آموزشی و توجیهی شرکت کند و این گونه اورا به مقر پلیس در خیابان وزرا انتقال دادند.

به نقل از نیروی پلیس او به مقر انتقال پیدا کرده بود که ناگهان در میان باقی کسانی که برای حضور در کلاس هدایت میشدند دچار عارضه قلبی و مغزی میشود که او بلافاصله به اورژانس منتقل شد.

وضعیت مهسا امینی در بیمارستان

او به محض انتقال به بیمارستان به بخش مراقبتهای ویژه فرستاده شد و مشخص شد همزمان دچار سکته قلبی و مغزی شده و به کما رفته است، به نقل یکی از اقوام او در بیمارستان او مغزش از کار افتاده بود و قلبش نیمه‌فعال شده بود و کلیه‌هایش هم دیگر کار نمیکرد

درگذشت مهسا امینی تایید شد / مهسا که بود وماجرایش با گشت ارشاد چه بود؟ + عکس و فیلم

و حالا دایی مهسا خبر در گذشت این دختر کرد را بعد از سه روز دست و پنجه نرم کردن با کما تایید کرد.

واکنش خانواده مهسا امینی به این حادثه تلخ

برادر مهسا میگویدبعد از دستگیری مهسا به همراه بقیه خانواده ها در اماکن وزرا پشت درهای بسته بودیم که امبولانس وارد شد و شخصی را با ان به بیمارستان بردند همه نگران بودیم  آن ها به خانواده‌ها گفتند که یکی از دخترها را با حال وخیمی سوار آمبولانس کرده اند در اینجا من عکس خواهرم را به یکی از نیروها نشان دادم که تایید کرد خواهرم داخل امبولانس بوده است وبرای پیگیری حال خواهرتان به بیمارستان کسری بروید که در آن جا متوجه مرگ مغزی خواهرم شدیم و گفتند فقط باید دعا کنیم.

اخبار حاکی از ان است که خانواده مهسا قصد شکایت از شخص یا نهادی ندارند و برای پیگیری قضایی موضوع اقدامی نکرده‌اند. از سویی پلیس امنیت اخلاقی هزینه‌های درمانی این دختر را بر عهده گرفته است.

فیلم منتشر شده از مهسا امینی لحظه بیهوش شدن در کلاس توجیهی

واکنش پلیس تهران به این حادثه

 به گزارش برخی خبرگزاری ها یکی از مسئولان پلیس تهران درباره آنچه درباره خانم امینی اتفاق افتاده گفت: درگیری و زد و خورد و توهین نبوده و آنچه اتفاق افتاده یک عارضه قلبی بوده و در مقر پلیس در کلاس توجیهی رخ داده است. او کنار دیگر خانم‌هایی که در جمع بودند دچار عارضه قلبی شده و سریع هم به بهداری ارجاع داده شد.

واقعیت این ماجرا چیست؟

این حادثه ناگوار بسیار خبر ساز شد و همه در جستجوی حقیقتند که اصل ماجرا چیست و علت واقعی مرگ این دختر سنندجی که برای تفریح به تهران آمده بود و گرفتار گشت ارشاد شد چیست ؟ آیا فقط دستگیری بدون جدال صورت گرفته، آیا مهسا امینی دچار بیماری قلبی بوده که این اتفاق برایش پیش آمده ؟ و خیلی از نظرات و شایعه ها که هنوز صحت آن ها برای هیچ کس مشخص نیست

حال همه نهادها و مسئولین در پی کشف حقیقت این ماجرا هستند و حتی پلیس مدعی شده است که در انتظار رضایت خانواده مهسا امینی هستند تا فیلم لحظه بروز عارضه قلبی برای این دختر جوان سر کلاس را منتشر کنند.

رییس جمهور نیز از معاون امنیتی خود خواست که این موضوع را با دقت برسی کرده و به ایشان اطلاع بدهد.

اولین دیدگاه را بنویسید