خانه / برگزیده‌ها,

درویش به آل‌کثیر: یک ریال بیشتر نمی‌دهیم!

عیسی ال کثیر
عیسی ال کثیر

یک بار به خاطر شادی بعد از گل جنجالی‌اش ۶ ماه محروم شد و بار دیگر مصدومیت شدیدی به سراغش آمد و حدود یک سال هم به همین خاطر از میادین دور بود. با این حال با تلاش زیاد بار دیگر خودش را به میادین رساند و پرسپولیس هم با روی باز از این بازیکن استقبال کرد و فرصت دوباره‌ای به او داد. صحبت از عیسی آل‌کثیر است که بعد از مدت‌ها دوری از بازی‌ها به خاطر مصدومیت، در نیم فصل دوم سال قبل دوباره به پرسپولیس بازگشت.

یحیی گل‌محمدی دوباره به این بازیکن میدان داد و به او اطمینان کرد. عیسی هم با گلزنی در دربی و چند بازی دیگر در جام حذفی، تا حدودی جواب محبت پرسپولیسی‌ها را داد. آل‌کثیر که به پایان دوران فوتبالش نزدیک می‌شود و بازیکن ملی هم نیست، درخواست عجیبی از مدیران پرسپولیس برای تمدید قراردادش داشت. در حالی که باشگاه پرسپولیس سقف قراردادش برای فصل بعد حدود ۱۵ میلیارد است، آل‌کثیر در اقدامی عجیب پیشنهادی ۳۰ میلیاردی به پرسپولیس داده و اعلام کرده این مبلغ را برای فصل آینده می‌خواهد.

موضوعی که با مخالفت قطعی درویش مواجه شده و مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده تحت هیچ شرایطی این مبلغ را نمی‌دهد. یحیی گل‌محمدی هم که انتظار داشت وضعیت عیسی زودتر معلوم شود و این بازیکن در به تمرینات برود، به شدت از دست عیسی ناراحت است و اعلام کرده در صورتی که این بازیکن طی یکی دو روز آینده به تمرینات نرود و قراردادش را تمدید نکند، قیدش را خواهد زد و به دنبال خرید مهاجم دیگری خواهد رفت.

آخرین پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به عیسی ۱۳ میلیارد به علاوه ۳ میلیارد آپشن است که مورد قبول مهاجم جنوبی قرمز‌ها واقع نشده. درویش هم به این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش اعلام کرده بیشتر از این مبلغ حاضر نیست بپردازد. اتفاقی که باعث دور شدن آل‌کثیر از پرسپولیس شده و به نظر می‌رسد توافق طرفین بعید خواهد بود.

اولین دیدگاه را بنویسید