خانه / برگزیده‌ها,

تهدید جدی کی روش برای شجاع خلیل زاده

به گزارش ایران اندیش؛ خبرها حاکی از آن است که حضور کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی در تیم ملی فوتبال ایران نهایی شده است و احتمالا این مربی از هفته آینده کارش را در این تیم آغاز می‌کند؛کی روش قرار است جایگزین دراگان اسکوچیچ بشود

در لیست اسکوچیچ، شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس که در حال حاضر در تیم الاهلی قطر بازی می‌کند، یکی از بازیکنان ثابت و اصلی بود. شجاع در خط دفاعی تیم ملی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی بود و حالا با حضور کی روش وضعیت نامعلومی برای حضور در جام جهانی خواهد داشت.

تهدید جدی کی روش برای شجاع خلیل زاده

مدافع تیم الاهلی قطر که در سال‌های حضور کی‌روش مورد غضب او قرار داشت و با وجود درخشش در پرسپولیس به تیم ملی دعوت نمی‌شد. خلیل‌زاده با حضور اسکوچیچ شرایط خوبی در تیم ملی پیدا کرد و تبدیل به مدافع اصلی او شد و رابطه بسیار خوبی هم با مرد کروات داشت. مدافع اسبق پرسپولیس حتی در مصاحبه‌های خود هم بارها از اسکوچیچ حمایت کرد و او را بهتر از کی‌روش خواند. در آن زمان شاید شجاع تصور نمی‌کرد ممکن است نیمکت تیم ملی دچار تغییر و تحول شود و کی‌روش برگردد وگرنه آن مصاحبه‌ها را انجام نمی‌داد.

کارلوس کی‌روش پیش از این نشان داده کاملا حواسش مصاحبه‌های بازیکنان هست و به سختی هم بازیکنی را می‌بخشد. با این اوصاف بعید است او در بازگشت به ایران از شجاع دعوت کند.

منبع :خبرآنلاین

اولین دیدگاه را بنویسید