خانه / برگزیده‌ها,

اولین عکسِ مدونا بعد سرطان

مدونا

مدونا، خواننده و ترانه‌سرای شناخته شده موسیقی پاپ، برای اولین بار پس از انتشار خبر بیماری‌اش، عکسی از خود را در اینستاگرامش منتشر و از طرفدارانش برای پیام‌های که دریافت کرده بود تشکر کرد و از حال خود خبر داد.

مدونا لوئیس چیکونی متولد ۱۶ اوت ۱۹۵۸ در آمریکا، خواننده است. مدونادانشجوی انصرافی رشته رقص از دانشگاه میشیگان می‌باشد، فعالیت اش را با رقص و گیتار زدن شروع کرد حالا نامش بعنوان پرفروش‌ترین خواننده زن تاریخ در گینس ثبت شده است. مدونا، خواننده و ترانه‌سرای شناخته شده موسیقی پاپ، برای اولین بار پس از انتشار خبر بیماری‌اش، عکسی از خود را در اینستاگرامش منتشر و از طرفدارانش برای پیام‌های که دریافت کرده بود تشکر کرد و از حال خود خبر داد.

مدونا در اینستاگرامش نوشته است:

«برای انرژی، مثبت دعا‌ها و پیام‌های روحیه و التیام بخشی که فرستادید متشکرم، با تمام وجود عشق شما را حس کرد.

در حال حاضر رو به بهبود هستم و برای هر آنچه در زندگی دارم بسیار شکرگزارم.

وقتی در بیمارستان به هوش آمدم در وحله اول به فکر فرزندانم بودم و بعد به همه کسانی که بلیط تور کنسرت‌هایم را خریده بودند. چون نمی‌خواستم ناراحتشان کنم.

همچنین نمی‌خواستم افرادی که بدون استراحت در طی این چند ماه اخیر برای اجرا‌ها و تور کنسرت‌ها در کنار من زحمت کشیده بودند را مایوس کنم. از اینکه کسی را ناراحت کنم بیزارم.

در حال حاضر فقط به سلامتی و تجدید قدرت بدنی خود فکر می‌کنم و به شما اطمینان می‌دهم که بزودی باز خواهم گشت.

برای لطف و حمایت‌های همه شما سپاسگزارم.»

چند هفته پیش این خواننده مشهور، تور جهانی خود را به دلیل ابتلا به عفونت شدید و بستری شدن در بیمارستان به تعویق انداخته بود.

قرار بود این ستاره ۶۴ ساله تور جهانی خود را از ماه آینده میلادی آغاز کند.

اولین دیدگاه را بنویسید