خانه / فرهنگی

۴ ورزشکار از چهارمحال و بختیاری به تیم ملی کوارش دعوت شدند

به گزارش ایران اندیش؛ موعود بنیادی‌فر در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: علی‌اکبر علیدوستی، آرزو سلیمی، امین باغ‌جقی و فاطمه اسلامی با دعوتنامه فدراسیون کوارش به اردوی انتخابی تیم ملی فراخوانده شده‌اند تا برای کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی هندوستان با رقیبان خود مبارزه کنند.

وی افزود: علی‌اکبر علیدوستی به‌عنوان داور و آرزو سلیمی و امین باغ‌جقی به‌عنوان ورزشکار از دوم آبان‌ماه سال‌جاری عازم مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان کوراش به میزبانی آکادمی ملی ووشو تهران می‌شوند.

بنیادی‌فر تصریح کرد: علی‌اکبر علیدوستی تنها داور ملی کوراش چهارمحال و بختیاری با ۴ سال سابقه قضاوت در سطح کشور، قهرمانی مسابقات ددلیفت بین قاره‌ای، کسب عناوین برتر چندین دوره مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ، قهرمان تورنومنت بلغارستان و رئیس کمیته قوی‌ترین مردان و انجمن کوراش استان، قضاوت این رقابت‌ها را بر عهده دارد.

وی یادآور شد: آرزو سلیمی از قهرمانان ووشو ایران در وزن ۵۲ کیلوگرم و امین باغ‌جقی نیز در وزن ۸۱ کیلوگرم در مسابقه‌های کوارش شرکت می‌کنند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: همچنین فاطمه اسلامی از مربیان این استان با دعوتنامه فدراسیون به‌عنوان سرپرست و مربی، مسئولیت اردوی تیم ملی کوراش بزرگسالان کشور را بر عهده دارد.

وی اظهار داشت: مسابقه‌های انتخابی تیم ملی کوارش از دوم آبان ماه سال‌جاری با رقابت ورزشکارانی از سراسر کشور در تهران آغاز می‌شود و ۲ روز ادامه دارد.

بنیادی‌فر همچنین در ادامه به راهیابی ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی جوجیتسو اشاره و بیان کرد: قائم گودرزی از ورزشکاران این استان برای حضور در اردوی تیم ملی و مسابقه‌های قهرمانی جهانی دعوت شده است.

وی گفت: این مسابقه‌ها از ۶ تا ۱۶ آبان‌ماه سال‌جاری در شهر ابوظبی امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

بنیادی‌فر تصریح کرد: امیر علیخانی هم از مربیان ورزشی چهارمحال و بختیاری در این دوره از مسابقه‌ها مربیگری تیم ملی را بر عهده دارد.

منبع: خبر گذاری مهر

اولین دیدگاه را بنویسید