خانه / برگزیده‌ها,

چرا رفتار مسی با لواندوفسکی پرخاشگرانه بود؟

رفتار مسی با لواندوفسکی
رفتار مسی با لواندوفسکی

واکنش سرد لیونل مسی در مقابل روبرت لواندوفسکی در جریان بازی آرژانتین و لهستان در دور گروهی جام‌جهانی قطر، گویای همه چیز در مورد رابطه بین این دو نفر است.
آرژانتین در بازی آخر مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ بسیار قدرتمندتر از لهستان ظاهر شد و الکسیس مک‌آلیستر و خولیان آلوارس دو گل بازی را برای آرژانتین به ثمر رساندند.

اما در دقایق پایانی مسی ناراحت به نظر می‌رسید. لواندوفسکی که در تابستان با پیوستن به بارسلونا از بایرن‌مونیخ جانشین مسی شده بود، در دقایق انتهایی بازی به سمت مسی رفت تا توپ را از چنگ او دربیاورد ولی مرتکب خطا شد. بازی متوقف شد و ستاره لهستانی سعی کرد از مسی عذرخواهی کند و دستش را به سمت او دراز کرد اما مسی اصلا به او محل نگذاشت و جز اخم واکنشی نشان نداد.

با وجود اینکه آرژانتین به مرحله یک‌هشتم نهایی رسید اما مسی نشان داد که راضی نیست. و البته ناراحتی چهره او می‌تواند از پنالتی از دست رفته‌اش در این مسابقه هم ناشی شود.

در نیمه اول دروازه‌بان لهستان «وویچخ شچسنی» ضربه‌ای به صورت مسی زد و داور پنالتی گرفت. مسی با فشاری که از سوی یک ملت بر شانه‌هایش احساس می‌کرد برای زدن ضربه پنالتی حاضر شد اما دروازه‌بان ضربه او را مهار کرد و مسی ناکام ماند. در طول بازی هم بازیکنان لهستانی به شدت مسی را تحت کنترل داشتند و این موضوع خشم و عصبانیت مسی را بیشتر کرده بود.

در نهایت اما شب با خوشحالی برای هردو تیم به اتمام رسید. با گل دیرهنگامی که عربستان سعودی به مکزیک زد، صعود لهستان به دور بعد قطعی شد و لواندوفسکی و هم‌تیمی‌هایش بعد از شکست از آرژانتین خوشحال بودند.

بعد از سوت پایان بازی بود که مسی و لواندوفسکی در حال درگوشی حرف زدن دیده شدند و نشان دادند مشکلی با هم ندارند و حال هر دو نفر خوب است.

اولین دیدگاه را بنویسید