خانه / برگزیده‌ها,

چرا باید از فضای ابری استفاده کنیم؟

به گزارش ایران اندیش؛ همه ما در کار روزانه خود با گیگابایت یا ترابایت داده سروکار داریم و هنگامی که فایل های زیادی را در رایانه شخصی خود ذخیره می‎کنید، به احتمال زیاد رایانه شما کند می‎شود و در نتیجه عملکرد ضعیفی دارد. اگرچه راه حل های ذخیره سازی خارجی زیادی برای ذخیره و پشتیبان گیری از داده های شما وجود دارد، اما این دستگاه های ذخیره سازی ایمن نیستند. شما می توانید اطلاعات مهم خود را به دلیل هر گونه اتفاق ناگوار مانند شکستگی، سرقت، آسیب و بسیاری موارد دیگر از دست بدهید. هیچ چیز بدتر از از دست دادن اطلاعات یا ترس از دست دادن آنها نیست. اینجاست که فضای ذخیره‌سازی ابری با ویژگی‌های شگفت‌انگیز و قابلیت‌های فوق‌العاده‌اش همراه شماست.

فضای ذخیره سازی ابری چیست؟

فضای ذخیره سازی ابری یک گزینه مناسب و قابل اعتماد برای ذخیره و بازیابی داده ها است. فضای ذخیره سازی ابری، فضایی است که برای ذخیره داده ها و اطلاعات شما از راه دور است که می‌توانید از راه دور در خانه یا محل کار خود با رایانه شخصی یا در حین مسافرت با تلفن هوشمند یا تبلت خود، به مدیریت فایل ها و اطلاعات خود بپردازید. به طور خلاصه، فضاهای ابری ایجاد شده اند تا یک یا چند سرویس مختلف را (اعم از فضای ذخیره سازی، ارسال و دریافت داده و امکان استفاده از نرم افزارهای مختلف) عرضه کنند، تا کاربرانی مثل ما و شما بتوانند از راه دور از این سرویس ها استفاده نمایند.
برای استفاده از قابلیت های سرویس ذخیره سازی یا آرشیو ابری فایل شما می‎توانید از شرکت هایی که این سرویس رایگان یا به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می‎دهند استفاده کنید. سرویس های اختصاصی که شما هزینه ای در ازای راه اندازی آن پرداخت می کنید، قابلیت های بیشترو کاربردی تری نسبت به سرویس های رایگان دارد که میتوان به چند مورد از آن مانند: فضای ذخیره نامحدود، امنیت بالاتر، ساخت گروه های اختصاصی، تعیین سطح دسترسی و… اشاره کرد. متین کلود(matincloud.ir)، یکی از سرویس دهنده های برتر است که این سرویس اختصاصی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در محیطی امن، ارزان و ساده فایل ها و اسناد خود را نگهداری کنید.

اولین دیدگاه را بنویسید