خانه / برگزیده‌ها,

وقتی دیوید بکام همسرش را مسخره کرد!

دیوید بکام

ویکتوریا بکام در بخشی از مستند «بکام» در نتفلیکس ادعا می‌کند که از طبقه کارگر بوده، ولی دیوید به سرعت وارد عمل می‌شود و ادعای همسرش را به چالش می‌کشد.

نتفلیکس یک مستند چهار قسمتی از زندگی پر فراز و نشیب دیوید بکام ساخته و نحوه به شهرت رسیدنش، موفقیت‌هایش در فوتبال، لحظات تلخ دوران حرفه‌ای و همچنین ازدواج با خواننده مشهور و تربیت فرزندانش را به تصویر می‌کشد. این برنامه که در روز چهارشنبه (۴ اکتبر) منتشر شد، موضوع بحث داغ رسانه‌های اجتماعی شده و طرفداران بخش‌های مورد علاقه خود را به اشتراک می‌گذارند.

در یکی از صحنه‌های به یاد ماندنی این مستند، ویکتوریا ادعا می‌کند که از ابتدا ثروتمند نبوده و در این لحظه دیوید وارد صحنه می‌شود. ویکتوریا در صحبت با مصاحبه‌کننده در مورد خانواده و دوران کودکی خود می‌گوید: «ما از طبقه کارگر هستیم.» دیوید سرش را از در داخل می‌آورد و می‌گوید: «صادق باش»، ویکتوریا می‌گوید من صادق هستم، دیوید می‌پرسد: «پدرت تو را با چه ماشینی به مدرسه می‌برد؟» ویکتوریا خیلی تلاش می‌کند که از جواب دادن طفره برود و می‌گوید: «پاسخ به این سوال ساده نیست، بستگی دارد»، دیوید سوالش را تکرار می‌کند و ویکتوریا می‌گوید: «باشد، پدرم در دهه هشتاد رولزرویس داشت»، دیوید می‌گوید: «متشکرم»، و در را می‌بندد و می‌رود.

فروش خودروهای رولزرویس از اکتبر ۲۰۲۳ با قیمت ۲۵۲۰۰۰ پوند آغاز شد. پس از انتشار این ویدئو، هواداران در سراسر شبکه‌های اجتماعی شوخ‌طبعی دیوید را تحسین کردند و از صادق نبودن ویکتوریا انتقاد کردند.

اولین دیدگاه را بنویسید