خانه / اقتصادی,

واریز معوقات حقوق بازنشستگان / زمان دقیق واریز معوقات مستمری بگیران

به گزارش ایران اندیش؛ میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره واریز حقوق بازنشستگان غیرحداقلی‌بگیر با احکام جدید گفته است: «بر اساس قولی که قبلاً داده بودیم و برنامه‌ریزی که برای نرم افزار و پیاده سازی احکام انجام شده بود و احکام را هم بارگذاری کرده بودیم، از روز یکشنبه طبق روال هرماه که پرداخت حقوق‌ها از بیستم آغاز می‌شود و تا پایان ماه ادامه دارد، حقوق‌ها بر اساس احکام جدید و اصلاح شده، واریز می‌شود».

افزایش حقوق بازنشستگان از مهر اعمال می شود. احکام جدید حقوق بازنشستگان اول مهر صادر می شود. حقوق بازنشستگان افزایش 38 درصدی دارد.

افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان 

حاجی اسماعیلی نماینده اسبق کارگران در شورای عالی کار همچنین با اشاره به اینکه دولت در شش ماه دوم سال معوقات بازنشستگان را پرداخت خواهد کرد، ادامه داد: با توجه به اینکه در شش ماه اول سال به نوعی افزایش ۳۸ درصدی و به اضافه ۵۱۶ هزار تومان بازنشستگان پرداخت نشد، مقرر شده در ماه‌های آینده این مابه‌التفاوت به حساب بازنشستگان واریز شود، به طوریکه در نیمه دوم سال و در پایان هر ماه این کار انجام خواهد گرفت و تا پایان سال دولت بدهی خود به بازنشستگان در نیمه اول سال را پرداخت خواهد کرد که این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است.

منبع: خبر روز

اولین دیدگاه را بنویسید