خانه / برگزیده‌ها,

هشدار به یحیی ؛ پرسپولیس باید هرطور شده پیکان را ببرد

پرسپولیس
پرسپولیس

در یکی از دیدار های حساس هفته سیزدهم لیگ برتر پرسپولیس و پیکان عصر روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

پایان رافت، مهاجم سابق و پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس بعد از مسابقه دربی بیان کرد: من فکر می‌کنم دربی پایتخت را پرسپولیس تحت تاثیر مسائل حاشیه ای پیرامون رفتن لوکادیا برگزار کرد. با این حال یحیی گل‌محمدی و کادرفنی خیلی خوب تیم را جمع و جور کردند و در جریان بازی هم عملکرد مطلوبی به جا گذاشتند. استقلال هم خوب بازی کرد اما پرسپولیس در لحظات پایانی به آنچه می‌خواست، رسید و حداقل بازنده نشد.

او ادامه داد: پرسپولیس پتانسیل بسیار خوبی دارد. من فکر می‌کنم دیگر نباید به موضوع لوکادیا پرداخته شود، به هر دلیلی لوکادیا ایران را ترک کرد و باید تمام تمرکز تیم روی بازی با پیکان باشد. پیکان تیم جوان و سختکوشی است اما فکر می‌کنم پرسپولیس باید هرطور شده این بازی را ببرد. اگرچه در فوتبال ما بازی‌ها بسیار دشوار شده اما حفظ صدرجدول در گروی برد مقابل پیکان است. قطعا آقای گل‌محمدی و سایر اعضای کادرفنی تیم را برای این مسابقه سخت خوب آماده کرده‌اند و امیدوارم به یک برد شیرین برسند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به سابقه همکاری یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی سرمربیان دو تیم تاکید کرد: اصطلاحا می‌شود گفت که یحیی گل‌محمدی ، حسینی و تفکراتش را مثل کف دست می‌شناسد! او شناخت خوبی از آقای حسینی دارد و همین موضوع کار را برای پرسپولیس راحت می‌کند. تیم پیکان از دقیقه 70 به بعد خطرناک است اما شک ندارم کادرفنی پرسپولیس می‌تواند با تدابیر لازم بازیکنان خود را آماده این بازی کند و نتیجه لازم را به دست آورد.

رافت در پایان افزود: مهم ترین موضوعی که در فوتبال ما وجود دارد، نبود تماشاگران است. واقعا فوتبال بدون تماشاگر روح خود را از دست می‌دهد. بعد از جام جهانی با آن هیاهو که روی سکوها شاهد بودیم، اینکه فوتبال خودمان را بدون تماشاگر ببینیم، ناراحت کننده است. کاش هواداران به زودی وارد ورزشگاه شوند. چه ایرادی داشت اگر پرسپولیس فردا مقابل تماشاگران خود به میدان می‌رفت؟ اگر تماشاگران بودند زور پرسپولیس هم مقابل پیکان بیشتر می‌شد.

اولین دیدگاه را بنویسید