خانه / اقتصادی,

نماینده مردم اهواز : گلایه مردم درباره اشتغال و بیکاری به حق است

تجمع اعتراضی ایرانیان
تجمع اعتراضی ایرانیان

مجتبی یوسفی با بیان اینکه برخی از مدیران غرب گرای کشور باید به پای میز محاکمه کشانده شوند، بیان کرد: اگر نوجوان ما به دلیل فضا سازی معاندین دچار غفلتی شده است به دلیل فضاسازی صورت گرفته برخی مدیران است که مخالف اقوام، سلایق و مذاهب هستند و دم خروس این افراد بیرون زده است.

یوسفی با بیان اینکه از عرب تا ترک و بلوچ و کرد حافظ منافع کشور هستند و نقشه شوم برخی افراد نقش برآب خواهد شد، بیان کرد: البته گلایه مردم در موضوعات اقتصادی، بیکاری و اشتغال به حق است چراکه این عقب ماندگی در پی تفکرات لیبرالی برخی مدیرانی که در سی و اندی سال بر مسند امور بوده اند، شکل گرفته است.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود در زمینه مشکلات فضای مجازی با بیان اینکه ما مخالف فیلتر کردن اینترنت به صورت کامل هستیم بیان کرد:در حال حاضر ما شاهد کسب و کارهای اینترنتی در فضای مجازی هستیم . البته این نکته نباید مغفول واقع شود که ایجاد کسب و کارهای اینترنتی به دلیل عدم توجه مدیران غرب گرا به موضوع اشتغال جوانان شکل گرفته است.

وی تاکید کرد: مدیران سابق برای 4 میلیون زن سرپرست خانوار که شعار حمایت از آنها را داند کاری نکردند و اما این مجلس و دولت مشکلات در زمینه بیمه این افراد را حل کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برخی مدیران غرب گرا استاندارهای دوگانه دارند،بیان کرد: در حال حاضر کسب و کارها دچار مشکل شده است با این حال اگر بازار فضای مجازی ساماندهی می شد امروز ما دچار این مشکلات نمی شدیم.

وی با بیان اینکه باید جایگزین مناسبی برای پلتفرم ها انتخاب کنیم، بیان کرد: سرجای خود باید به برخی از پلتفرم های داخلی هم انتقاد داشته باشیم که در عین اینکه وزیر قبل از پلتفرم های داخلی حمایت نکرد ولی گلایه مردم هم به حق است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برخی از پلتفرم های مجازی برای استثمار و در جهت اهداف استکبار جهانی کار می کنند، بیان کرد: این پلتفرم ها مردم را با اطلاعات غلط تهیج می کنند.

وی تاکید کرد: البته نباید این پلتفرم ها بسته شود و باید در یک فضای کارشناسی درباره آنها نظر دهیم و نباید به نوعی صفر و یا صدی به آن نگاه کنیم چراکه برخی از کسب و کارها در این پلتفرم ها بنا نهاده شده اند.

وی تاکید کرد: هدف ما این است که این پلتفرم ها نباید در فضای مجازی یله و رها باشد تا مردم مورد کلاهبرداری قرار گیرند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید پلتفرم های داخلی حمایت شود و باید مردم را از این سردرگمی دربیاوریم.

اولین دیدگاه را بنویسید