خانه / برگزیده‌ها,

مهاجم تعویضی پرسپولیس نتیجه دربی را تعیین می‌کند؟

حمید درخشان
حمید درخشان

حمید درخشان که سابقه سرمربیگری پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، با اشاره به وضعیت ایده‌آل دو تیم پیش از این بازی مدعی است که تماشاگران قادر خواهند بود در صورت تدابیر تاکتیکی مناسب از سوی کادرفنی دو تیم، یک بازی فوق العاده را در دربی پیش رو شاهد باشند. او در آستانه دربی شماره ۱۰۰ می گوید: شرایط برای هر دو تیم ایده آل است تا یک بازی خوب را به نمایش بگذارند. تساوی که قطعا به درد هیچ تیمی نمی‌خورد. هم پرسپولیس و هم استقلال طی هفته‌های اخیر روند خوبی را دنبال کرده‌اند و به نتایج خوبی رسیدند. الان بهترین موقعیت برای پیروزی است. هر تیمی که بتواند از نظر روحی – روانی شرایط خوبی را دنبال کند قادر خواهد بود با سود بردن از تمرکز بالا به نتیجه دست یابد.

او درباره پیش بینی نتیجه بازی گفت: به نظرم برتری یک گله پرسپولیس. هر دو تیم از فاز تهاجمی و دفاعی خوبی برخوردار هستند و ابزار کاملی برای این مساله دارند اما در نهایت بهره بردن از تک موقعیت نتیجه را مشخص خواهد کرد. گلزن بازی؟ عیسی آل کثیر به نظرم از این روحیه بالا برای گلزنی برخوردار است و در وهله دوم هم یک بازیکن از خط میانی پرسپولیس شاید بتواند. این بازی سرمربیان دو تیم است و هر کدام که بتوانند بهترین تدابیر را دنبال کنند به نتیجه می‌رسند. باید برای ثانیه به ثانیه بازی برنامه داشته باشند.

او در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: ببینید یک سری اشکالات از خودمان بوده و باید قبول کنیم. در بد مقطعی تمرکز را از دست دادیم. البته الان هم امتیازات نزدیک به هم است و دربی هم در پیش. این بازی نقش زیادی در شرایط آخر فصل دارد. اگر پرسپولیس بتواند برنده این بازی شود شکی ندارم که شانس قهرمانی اصلی خواهد بود.

اولین دیدگاه را بنویسید