خانه / برگزیده‌ها,

عکس /تغییر چهره جمال اجلالی بازیگر فراموش شده به همراه همسر جوانش

جمال اجلالی

تغییر چهره جمال اجلالی بازیگر فراموش شده به همراه همسر جوانش را ببینید.

جمال اجلالی متولد سال ۱۳۲۶ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. اجلالی از همان دوران کودکی، با هنر آشنا شد و سپس با رتبه دورقمی در دانشکده هنر‌های زیبا در رشته بازیگری تئاتر پذیرفته شد و فعالیت رسمی خودش را آغاز کرد. در ادامه این مطلب با بیوگرافی و عکس‌های جدید این بازیگر همراه باشید.

اجلالی از همان دوران کودکی، با معجزه هنر آشنا شد و سپس با رتبه دورقمی در دانشکده هنر‌های زیبا در رشته بازیگری تئاتر پذیرفته شد و فعالیت رسمی خودش را آغاز نمود. بی شک حمید سمندریان در کشف استعداد او نقش بسزایی داشت و جمال اجلالی در سال ۱۳۶۸ در تنها فیلم سینمائی او – تمام وسوسه‌های زمین – بازی کرد و همچنین با بازی در تئاتر‌های «مرغ دریایی» (۱۳۵۶)، «ازدواج آقای می‌سی سی پی» (۱۳۶۸) و «دایره گچی قفقازی» (۱۳۷۷) جایگاه خود را در تئاتر ایران تثبیت نمود.

اما به یکباره در آن سال ها، استعداد و هنر این بازیگر توانمند رو به فراموشی رفت؛ بطوریکه بعد از ۷ سال سکوت، فیلمی سینمایی ۱۳۷۹ – آبی از او به پرده‌های سینما رفت. همچنین بازی وی در نقش یک پزشک معتاد در فیلم آرایش غلیظ در سال ۹۲ مورد تحسین قرار گرفت.

ازدواج

اجلالی از زندگی قبلی با همسرش صاحب اولاد می‌باشد که نام پسرش آرش اجلالی در برخی مصاحبه‌ها در زمان بیماری ایشان منتشر شده است. با این حال ایشان برای بار دوم ازدواج کرده و همسرشان خانم سعیده خلیلی می‌باشد که در بسیاری از حضور‌های هنری در کنار ایشان دیده می‌شود.

عکس /تغییر چهره جمال اجلالی بازیگر فراموش شده به همراه همسر جوانش
عکس /تغییر چهره جمال اجلالی بازیگر فراموش شده به همراه همسر جوانش

منبع : فرادید

اولین دیدگاه را بنویسید