خانه / برگزیده‌ها,

عکس | استوری عجیب سام درخشانی برای الناز حبیبی

الناز حبیبی

عکسی از استوری سام درخشانی برای الناز حبیبی را در ادامه مشاهده می‌کنید.

الناز حبیبی بازیگر ایرانی است. النازحبیبی 37 ساله است.الناز حبیبی در فیلم ها و سریالهای زیادی ایفای نقش کرده است اما همه النازحبیبی را باسریال دردسرهای عظیم می شناسند. الناز حبیبی فوق دیپلم تدوین و لیسانس کارگردانی دارد. در زیر عکسی کمتر دیده شده از الناز حبیبی را مشاهده می کنید.

عکس | استوری عجیب سام درخشانی برای الناز حبیبی

بیوگرافی الناز حبیبی
الناز حبیبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 21 مرداد 1367 در تهران متولد شد. او دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته تدوین و لیسانس کارگردانی است.الناز حبیبی در یک خانواده پر جمعیت با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شده است که بیشتر اعضای خانواده او در کشور سوئد زندگی می کنند اما خانم بازیگر به دلیل علاقه به ایران و شغل بازیگری، هرگز به مهاجرت فکر نکرده و زندگی در کشور خود را ترجیح می دهد.الناز حبیبی مادر خود را سالهاست که از دست داده و همیشه در سالروز فوت ایشان با پستی در صفحه شخصی خود، از دلتنگی عمیق و دوست داشتن او می نویسد.

ورود الناز حبیبی به دنیای هنر
الناز حبیبی از کودکی وارد کانون پرورش کودکان شده و در 9 سالگی به طور اتفاقی در اولین فیلم یکی از بستگان که مدیر تولید بودند انتخاب شده و مقابل دوربین رفت.این بانوی هنرمند از نقشهای کوتاه و تک سکانس شروع به کار کرده و در آثاری همچون سریال روزگار قریب نقش آفرینی کرد تا به امروز که نقش های اول فیلم و سریال ها را بازی می کند.

اولین دیدگاه را بنویسید