خانه / برگزیده‌ها,

علی آزموده همسر بیتا فرهی کیست؟

علی آزموده و بیتا فرهی

بیتا فرهی ۱۷ ساله بود که در سال ۱۳۵۲ با فردی بنام حسن قریشی ازدواج کرد. او از این ازدواج یک دختر به نام مهسا دارد و یک نوه به اسم تسا که در پاریس زندگی می‌کنند.

او پس از جدایی این بار با فردی به نام علی آزموده ازدواج کرد.

علی آزموده کیست؟

علی آزموده بازیگر سینما و تلویزیون و همسر بیتا فرهی است. او در آثاری، چون فیلم سینمایی “خشم و فریاد” بازی کرده است. آقای آزموده سال‌ها پیش با بیتا فرهی ازدواج کرده بود، اما هیچ عکسی از آن‌ها در صفحات مجازی منتشر نشد.

با این حال جزئیات بیشتری از زندگی علی آزموده در دست نیست.

بیوگرافی بیتا فرهی

بیتا فرهی در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۳۶ در تهران به دنیا آمد. او در سال ۱۳۵۹ از مدرسه هنر جان پاورس آمریکا در رشته هنر فارغ التحصیل شد. بیتا فرهی برای اولین بار در فیلم هامون به کارگردانی داریوش مهرجویی جلوی دوربین رفت. سپس در سال ۱۳۷۹ با بازی در سریال ولایت عشق در نقش آذردخت، در قاب تلویزیون ظاهر شد.

تابستان سال ۱۳۹۲ بود که در روز سالگرد فوت خسرو شکیبایی، مادرش را از دست داد. وضعیت روحی خانم فرهی باعث شد برای مدتی به پاریش پیش دخترش برود و چند ماهی آنجا زندگی کند.

سرانجام، بیتا فرهی این بازیگر معروف، یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ در اثر مشکلات ریوی در بخش مراقبت‌های ویژه سی سی یو، بستری شد. اما در نهایت ظهر روز گذشته شنبه، ۴ آذر ۱۴۰۲ در سن ۶۵ سالگی به دلیل عوارض بیماری درگذشت.

خبر فوت او توسط همسرش علی آزموده و دخترش مهسا تایید شد.

اولین دیدگاه را بنویسید