خانه / برگزیده‌ها,

شهاب حسینی به همه حواشی پایان داد

شهاب حسینی

شهاب حسینی در پی حواشی صحبت هایش در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه، متنی را منتشر کرد.

در پی انتشار بخش‌هایی از صحبت‌های شهاب حسینی در حاشیه اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه و حواشی که در شبکه‌های مجازی ایجاد شد این بازیگر در صفحه‌اش نوشت:

«با سلام و عرض احترام

طی تماسی از طرف دبیر جشنواره فیلم کوتاه به اطلاع بنده کمترین رسید که گویا پس از سخنان بنده در مراسم اختتامیه، این تصور به وجود آمده که اعتراض بنده به دخل و تصرف در آرا داوری در بخش ملی بوده است. لازم به ذکر است که آرا هیات محترم داوران منطبق بر انتخاب‌های بود که انجام شد و چنانچه قصدی بر دخل و تصرف در آرا هیات داوران به صورت سفارشی و فرمایشی وجود داشت اینجانب در دم انصراف می‌دادم؛ چرا که شأن هیات داوری اجل بر هر مصلحتی است.

مقصود آثار ضعیف و بی تاثیری بود که توسط ارگان‌ها و نهاد‌های غیر مرتبط و غیر متخصص مورد تقدیر قرار گرفت و حرف بر سر این است که اینگونه حمایت‌ها می‌تواند به حق اتفاق بی افتد و نه صرفا به دلیل منویاتی که آنان به دنبال آن هستند.

سعی بر آن شد که هدف این انتقاد را به سوی جناب آقای معتمدی گرامی بچرخانند و باز لازم به ذکر است که اصلا چنین نیست و ایشان به مانند هر استاد دیگری حق دارند شاگرد خلف خود را مورد تشویق قرار بدهد. امید به روزی که همه چیز بر جای درست خود بنشیند و خدا ما را به نعمت تشخیص و تمییز و تفکیک امور و هدایت آن به مسیر حق و درست متنعم و مزین فرماید.

امین

کوچکترین سید شهاب الدین حسینی»

گفتنی است، در شب اختتامیه جشنواره، بعد از اهدای جوایز بخش سینمای ایران، شهاب حسینی که یکی از اعضای هیئت داوری این بخش بود، قبل از پایین رفتن از روی صحنه به همراه سایر داوران به دو نکته مهم و قابل تأمل اشاره کرد. حسینی گفت: «امشب خارج از روال داوری شاهد بودیم که از فیلم‌هایی تقدیر شد. این فیلم‌ها را داوران دیده‌اند و اگر خوب بودند حتما از آن‌ها تقدیر می‌شد. با این تقدیر‌ها نمی‌شود فیلمساز خوب تولید کرد.» او سپس خطاب به فیلمسازان جوان گفت: «مدتی بود که حضور بازیگران حرفه‌ای در فیلم‌های کوتاه زیاد شد و این اتفاق در بیشتر موارد به فیلم‌ها آسیب زد. از این پس به جای آنها، با همان بازیگران تازه‌کار و درست و حسابی کار کنید.»

اولین دیدگاه را بنویسید