خانه / برگزیده‌ها,

رابطه طلوعی با سمیرا در سریال زخم کاری فاش شد | پایان زخم کاری لورفت

زخم کاری

جمعه‌ای که گذشت فصل دوم سریال زخم کاری با داستان و شخصیت‌هایی جدید منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم سریال زخم کاری نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران سریال زخم کاری اضافه شده‌اند. فیلمنامه فصل دوم سریال زخم کاری به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کننده این اثر نمایشی است.


«زخم کاری»، سریالی نوآر و اجتماعی با داستانی پر فراز و نشیب و ملتهب است که اولین تجربه سریال سازی محمدحسین مهدویان، کارگردان آثاری، چون «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» در شبکه نمایش خانگی است.

فصل اول این سریال با نقش‌آفرینی هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی بر اساس رمان «بیست زخم کاری» نوشته محمود حسینی‌زاد و با نیم نگاهی به «مکبث» شکسپیر ساخته شده بود.

اما پخش فصل دوم سریال «زخم کاری» در حالی آغاز شد که بازیگرانی، چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران سریال زخم کاری اضافه شدند و همانطور که در عنوان‌بندی قسمت ابتدایی آن اشاره شده، اقتباس این فصل از نمایشنامه «هملت» شکسپیر بوده است.

اولین دیدگاه را بنویسید