خانه / برگزیده‌ها,

دولت درکی از مطالبات مردم ندارد

حسین انصاری راد
حسین انصاری راد

پانزده ماه از روی کارآمدن دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت و حالا این سئوال مطرح است که مردم چقدر تفاوت بین دولت او با دولت حسن روحانی را متوجه شده اند.

حسین انصاری راد درباره میزان تفاوت نگاه مردم به دولت سیزدهم در مقایسه با دولت حسن روحانی گفت:‌ فرق این دو دولت آن است که اکثریت مردم براساس شعارها و وعده های آقای روحانی به او رأی دادند و متأسفانه آقای روحانی به آن وعده ها و شعارها عمل نکرد، حتی درباره این مسئله نیز توضیحی به مردم نداد اما اکثریت مردم به آقای رئیسی رأی ندادند چون آزادی در انتخاب وجود نداشت.

وی با اشاره به ردصلاحیت علی لاریجانی، اسحاق جهانگیری و مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری 1400 افزود: مردم گزینه ای جز آقای رئیسی پیش روی نداشتند بنابراین ضرورتی برای شرکت در انتخابات نمی دیدند؛ در مجموع کمترین مشارکت مردمی در انتخابات ریاست جمهوری رقم خورد، ضمن آنکه 4 میلیون نفر نیز رأی سفید دادند چون کاندیدای مطلوب شان را در جمع نامزدهای تأییدصلاحیت نمی دیدند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: هر دو انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 و 1400 موجب یأس مردم شد و تقریبا دیگر محلی برای جماعت اصلاح طلب باقی نمانده است. در حوزه عملکردی نیز معتقدم وقتی دولتی از رأی و اعتماد مردم محروم باشد، طبعا قادر به انجام عمل نیست.

وی افزود: واقعیت آن است که آقای رئیسی و کابینه اش از مطالبات امروز مردم به کلی عقب است و درک درستی از مطالبات مردم ندارد،‌ طبیعتا نمی تواند جوابگوی خواسته های مردم باشد.

اولین دیدگاه را بنویسید