خانه / برگزیده‌ها

تغییر ساعت کاری مدارس 

به گزارش ایران اندیش؛ تیم فوتبال سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ برابر تراکتور به پیروزی برسد و با ۱۹ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به استقلال در رده دوم لیگ برتر قرار بگیرد. در این دیدار عیسی مرادی(۲ بار)، رامین رضاییان و شهریار مغانلو برای سپاهان گلزنی کردند.

ز مشهدمقدس به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه هماهنگی ترافیک استان خراسان رضوی اظهار داشت: بر این اساس ساعت فعالیت بانک های استان 6.30 دقیقه، مدارس متوسطه 7 صبح ، مدارس ابتدایی از ساعت 7.30 دقیقه و ادارات 8 صبح اعلام شده است.

وی بیان کرد: ساعات آغاز به کار مدارس و ادارات در مشهد به منظور حل مشکل ترافیک شهر در مهرماه تغییر کرد، ولی شاهد عدم اجرای صحیح آن در برخی از مدارس و ادارات هستیم که این اقدام خدمات رسانی به مردم را با مشکل مواجه می کند.

نظری اظهار کرد: بر همین اساس لازم است تا با تشکیل گروه نظارتی، بر رفتار مدارس به خصوص مدارس غیر انتفاعی و اداراتی که از این قانون سرپیچی کرده اند، نظارت بیشتری صورت گیرد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: بر اساس گزارشهای اعلام شده ، اجرای این تغییر باعث کاهش ترافیک در سطح معابر شهر مشهد شده است و بنابراین طرح تغییر ساعات کاری همچنان ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به اینکه نیاز است ترافیک صبحگاهی به گونه ای کنترل شود تا ضمن تقسیم عبور و مرور مردمی شاهد ترافیک روان در سطح شهر مشهد باشیم، لازم است تا ملاحظاتی همچون مراجعات مردمی به ادارات و حضور دانش‌آموزان در مدارس نیز مد نظر قرار گیرد.

نظری افزود: در این مدت باید تجربه به دست آمده به دقت مورد کارشناسی قرار گیرد تا ضمن رفع مشکلات بتوانیم شاهد رفت و آمد بدون دغدغه در سطح کلانشهر مشهد باشیم.

 ساعت کاری مدارس و ادارات شهر مشهد برای خدمت رسانی به مردم از روز شنبه، 9 مهرماه به مدت یک ماه با هدف کاهش بار ترافیک تغییر کرد.

منبع: خبرگذاری تسنیم

دسته‌ها :

اولین دیدگاه را بنویسید