خانه / برگزیده‌ها,

بی غیرتی برزو ارجمند از برهنگی همسرش رونمایی کرد!!

برزو ارجمند

برزو ارجمند در گذشته بازیگری فعال و پرکار در سینما و تلویزیون می‌دیدیم تا اینکه حالا با بعد از مهاجرت در آمریکا تصاویر از همسرش با پوشش نامناسب از نیمه برهنگی همسرش منتشر کرد که سروصدای زیادی بین کاربران قرار گرفت.

برزو ارجمند اما مدتهاست که به مانند بسیاری از دیگر بازیگران به مهاجرت کرده ها جوین شده دیگه برگشت بخور هم نیست! چون نه میخواد و نه میتونه! برزو خان ابتدا از همسرش به طور کشف حجاب شده رونمایی کرد اما بعدتر دیگه فاز و نولی به شدت اروپایی پیدا کرد. میگید نه؟ د ادامه مشاهده می کنید آخرین ورژن از همسر برزو ارجمند رو که دیگه خیلی کاربر رو برد تو کما و متعجب کرد.

همسر برزو خان پارمیس زند نام دارد. خانوم خانوما نیز اهل هنر هستند اما خب مدل پشت صحنه ای! پارمیس زند گریمور و طراح صحنه می باشد که اتفاقا با برزو ارجمند تو همون حیطه کاریشون باهم آشنا شدن. برزو ارزجمد در رابطه با آشناییت با پارمیس بانو خاطره ای جالب تعریف کرد که البته این خاطره مربوط میشه به خواستگاری ایشون از اوشون.


برزو ارجمند: من و پارمیس هم دانشکده‌ ای بودیم، پارمیس گریم و طراحی صحنه کار می‌ کرد و من هم بازی می‌ کردم و همکاری کاری بین هم داشتیم

مدتی بعد پارمیس از ایران رفت، وقتی برای یک سفر کوتاه یک ماهه به ایران برگشت، با دوستان دانشکده جمع شدیم که به دیدنش برویم

وقتی به دیدنش رفتیم بعد از نیم ساعت خیلی فی‌ البداهه به نظرم رسید که می‌ تواند همسر مناسبی برایم باشد، پرسیدم با من ازدواج می‌کنی ؟

خندید و گفت : شوخی میکنی، بعد کمی فکر کرد و گفت : آره!

برزو ارجمند متولد 7 فروردین 1354 در مشهد، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد که با تلویزیون شروع کرد سپس وارد سینما شد و حالا خواننده نیز می باشد.

اولین دیدگاه را بنویسید