خانه / برگزیده‌ها,

بهترین داروهای گیاهی برای زود باردار شدن

بارداری
بارداری

سیستم ایمنی بدن فرآیند تولید جنین را می تواند به عنوان یک تهدید زنان تشخیص داده و می تواند مانع باروری شده که دارو های گیاهی زیر مانع از این کار می شوند و غدد درون ریز را تحریک کنند و هورمون ها را به حالت تعادل بر می گردانند.

کوهوش سیاه: از این گیاه سال های سال برای بارداری و تنظیم قاعدگی استفاده می شود. و برای اینکه خاصیت افزایش ادرار دارد. بخاطر دیر شدن قاعدگی موثر است.

شیرین بیان: برای سم های بدن و حمایت سیستم غدد درون ریز بسیار موثر است و کمک بالایی به افزایش سیستم ایمنی بدن می کنند تا از هورمون های مفید بدن حفاظت کنند.

شبدر چمنی: با افزایش قدرت باروری در زنان با ترکیبات مفیدی که دارد از جمله انواع ویتامین ها و کلسیم و منیزم زیادی به رحم انتقال می دهد و برای تنظیم اعصاب و هورمون های بدن مفید است.

سیب زمینی هندی وحشی: به این سیب زمینی یام وحشی نیز می گویند که شانس بارداری را زیاد می کند و باید بعد از تخمک گذاری مصرف شود.

مار چوبه: هم به صورت کپسول هست هم به صورت عصاره از این گیاه موجود می باشد که در تقویت باروری و مبارزه با استرس و افزایش مخاط دهانه رحم با تنظیم دوره قاعدگی است که بسیار مفید است.

خار مریم: این گیاه در مناطقی از کشور های مختلف مانند استرالیا، نیوزیلند، ایران و … یافت می شود که بسیار مفید برای سلامت هورمون ها و پاکسازی کبد است.

دارچین: روی کاهش مقاومت انسولین تاثیر بسیار زیادی دارد که باعث جلوگیری از سندرم پل کیستیک در زنان می شود که علت اصلی ناباروری در زنان است.

گیاه پنج انگشت: این گیاه دارای خواص بالایی است از جمله مانع بروز اختلالات قاعدگی، رفع درد ماهیانه و رفع عوارض یائسگی و … می شود. این گیاه باعث نارسایی تخمدان ها و به فرآیند تخم گذاری بسیار کمک می کند.

جینسینگ: این گیاه با تحقیقاتی که شده به درمان ناتوانی جنسی در مردان می شود و قدرت نعوظ و لذت آن ها را افزایش می دهد و میزان تستسترون و کیفیت منی دانه را افزایش می دهد.

اولین دیدگاه را بنویسید