خانه / برگزیده‌ها,

با طراحان حمله تروریستی شیراز یرخورد می شود

ترور - شاه چراغ
ترور - شاه چراغ

در پی حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز که منجر به شهادت 15 نفر از هموطنان و مجروحیت بیش از 21 نفر شد، جمعی از مقامات کشورمان پیام‌هایی صادر کردند.

آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس‌ مجمع تشخیص مصحلت نظام در پیامی عنوان کرد: انتظار قطعی از تمامی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و خصوصا دستگاه قضایی آن است که با قاطعیت و سرعت هر چه تمام‌تر نسبت به شناسایی آمران و دست‌های پشت‌پرده این عمل ددمنشانه اقدام نموده و عاملان جنایتکار آن را به سزای اعمالشان برسانند. دشمنان نظام جمهوری اسلامی نیز بدانند این قبیل جنایات در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی‌دفاع هرگز نخواهد توانست در اراده مردم صبور و مقاوم ایران اسلامی خللی وارد نماید. خداوند روح مطهر شهدای ما را با انبیا و اولیای الهی محشور گرداند.

سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل هم در سخنانی بیان داشت: قطعاً با آمران و طراحان پشت صحنه این جنایت برخوردی قاطع و عبرت آموز خواهد شد.

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل هم در پیامی ابراز داشت: حادثه تلخ در شیراز تکه جدیدی از پازل پروژه ناامنی پس از همراهی نکردن مردم با جریان تخریب و اغتشاش بوده است. مطالبه اصلی امروز مردم از مسئولین کشور برخورد قاطع با هر نوع ناامنی در کشور است. مماشات در برابر جریان تخریب و اغتشاش، امنیت و منافع مردم را به مخاطره می‌اندازد و انتظار از دستگاه قضا برخورد جدی با عاملین و بسترسازان این اتفاقات است.

اولین دیدگاه را بنویسید