خانه / برگزیده‌ها,

بازگشت آرامش به شهر ها در خواست مردم

به گزارش ایران اندیش؛ موج آشوب سودجویان در دریای مطالبات بر حق مردم در داستان اصلاح قیمت سوخت با صخره‌های استوار ملت به عنوان صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی برخورد کرد و دیروز و امروز رشته کوه پیوسته ایستادگی ملت ایران یک پارچه عرصه پژواک لعن و برائت از هر چه آشوبگر و ضد انقلاب شد.

با خاموش شدن دامنه آتش اغتشاشات اشرار که به بهانه اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین برافروخته شده بود، مردم بصیر و آگاه استان‌های زنجان ، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل و آذربایجان شرقی و لرستان، ایلام،‌ مرکزی،‌کرمانشاه با وجود داشتن دغدغه‌های منطقی از امکان گرانی مایحتاج زندگی و تحمیل هزینه‌های بیشتر به معیشت خود متاثر از اجرای این طرح به خیابان ها آمدند تا مرز روشنی بین خود و ایادی ضد انقلاب ترسیم کنند. بر پایه گزارش‌ها، در روزهای آینده نیز مردم دیگر استان‌ها چون رود به خروش در می‌آیند تا به دریای مهر ملت بپیوندند تا نشان دهند که مسیرشان از ناپاکی‌ اوباش آشوبگر و اراذل اغتشاشگر جداست.  

شهرها آرام شدند

شهرهایی که در چند روز گذشته شاهد اعتراض‌های مردمی به افزایش قیمت بنزین بودند، با روشن شدن صف بندی بین مردم و آشوبگران و نیز حضور پررنگ حافظان امنیت و نظم از ۴۸ ساعت گذشته روی آرامش به خود دیدند.

بر اساس گزارش خبرنگاران ایرنا، دیشب اغلب شهرهایی که از اوایل هفته صحنه ناآرامی‌ها بود، شب آرامی را پشت سر گذاشتند و در چند مورد که تجمع گزارش شد، با ورود پلیس واقعه و مشکل خاصی روی نداد.

بیشتر بخوانید : آیا در حادثه ” مهسا امینی ” ضرب و شتمی در کار بوده است ؟

نبود نقشه راه مشکل فعالان اقتصادی است

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: مشکل تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی ایران نبود منابع مالی نیست، بلکه نبود برنامه‌ریزی و نقشه راه اقتصادی در کشور است.

غلامحسین شافعی در همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور با بیان اینکه مشکل کشور ما فراتر از موضوع اقتصاد کلان و خرد است، افزود: ما در سیستم قاعده گذاری مشکل داریم و تا زمانی که این سیستم تغییر نکند و مسیر گذشته را همچنان طی کنیم، مشکل اقتصاد کشور حل نخواهد شد.

برخی آموزش و پرورش را فقط به نداشته‌هایش می‌شناسند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: برخی از افراد آموزش و پرورش را فقط به نداشته‌هایش می‌شناسند در صورتی که آموزش و پرورش از امکانات مناسبی برخوردار است که با مدیریت صحیح آن‌ها می‌توان رفاه را برای فرهنگیان ایجاد کرد.

علی الهیار ترکمن در  قرچک اظهار کرد: آموزش و پرورش به دلیل آن که موظف است به تمامی جمعیت لازم‌التعلیم در دسترس و خارج از دسترس و در تمامی مناطق کشور، خدمات آموزشی ارائه کند، از فعالیت‌های گسترده‌ای برخوردار است.

منبع : ایرنا

اولین دیدگاه را بنویسید