خانه / برگزیده‌ها,

این پسربچه فرزند سحر دولتشاهی و همایون شجریان است؟

همایون شجریان
همایون شجریان

عکسی از سحر دولتشاهی به همراه یک پسر بچه در فضای مجازی منتشر شده که گمانی زنی ها حاکی از آن است این پسر بچه فرزند همایون شجریان و سحر دولتشاهی می باشد.

عکسی از سحر دولتشاهی به همراه یک پسر بچه در فضای مجازی منتشر شده که گمانی زنی‌ها حاکی از آن است این پسر بچه فرزند همایون شجریان و سحر دولتشاهی می‌باشد. وی همسر سابق رامبد جوان است. خبر ازدواج مجدد او با همایون شجریان مدت هاست که در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است. مادر سحر دولتشاهی نایب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تور‌های دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

بیوگرافی سحر دولتشاهی 

سحر دولتشاهی، بازیگر زن سینما، تئاتر و تلویزیون ایران در شانزدهم مهرماه پنجاه و هشت «۱۳۵۸/۰۷/۱۶» دیده بـه جهان گشود. وی در رشته‌های مترجمی زبان فرانسه و ادبیات نمایشی فارغ التحصیل می‌باشد. او فعالیت هنری را از سال ۸۰ با تئاتر آغاز کرده و بـه مرور وارد عرصه سینما و تلویزیون شد.


این بازیگر مستعد از گذشته با رامبد جوان آشنا بوده کـه بـه واسطه تئاتر با ایشان آشناییت کامل پیدا کرده و سرانجام در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با او ازدواج می‌کند؛ اما متاسفانه این ازدواج بیش از ۶ سال طول نکشیده ودر سال ۹۳ منجر بـه طلاق آن‌ها می‌شود.
 

تحصیلات سحر دولتشاهی


او فارغ التحصیل ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه اسـت. بازی در فیلم طلا و مس «همایون اسعدیان» «۱۳۸۸» برایش کاندیداتوری جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن بخاطر بازی در همین فیلم از چهاردهمین جشن خانه سینما را در پی داشته اسـت.

این پسربچه فرزند سحر دولتشاهی و همایون شجریان است؟

اولین دیدگاه را بنویسید