خانه / برگزیده‌ها,

افراد بی صلاحیت که مدیر, مدیر عامل و خبرنگار می شوند اوضاع همین خواهد بود/ استفاده از VAR در دربی نقض نص صریح قوانین مسابقاتی فیفا است.

دربی
دربی

هدایت سفیددشتی کارشناس VAR در گفتگو با ایران اندیش در رابطه با استفاده از کمک داور ویدئویی در مسابقه دربی:

با توجه به اتفاقات پیش از دربی نظرتان به عنوان کارشناس حوزه VAR را در رابطه استفاده از کمک داور ویدئویی در این مسابقه بیان کنید.

اتفاقات شگفت انگیز در دوران تاج کم نبود… از برگزاری انتخابات فرمایشی، خارج از عرف و سخیف و اعتراضات خانم کارمند فولاد مبارکه در محل مجمع فدراسیون تا موبایل هدیه در انتخابات هیئت ها و مصاحبه های زوری غیر اصولی تا دکان داری در فدراسیون و باز کردن پای افراد اسرائیلی به ایران در قالب VAR… همانطور که میبینید شگفتی کم نداشتیم… استفاده از VAR هم در دربی در تناقض صریح با قوانین برگزاری فیفاست…. یک پارچگی مسابقات را زیر سوال خواهد برد …. مثلا هفته های پیش از سپاهان ، نساجی ، صنعت نفت ، تراکتور سازی ، ذوب آهن و … حقی ضایع نشد ؟ که حالا فقط دربی VAR دارد… استقلال و پرسپولیس تافته جدا بافته اند؟ بازهم مرز کشی بین پایتخت و شهرستان ها؟ شخصا این اتفاق را عادی نمیبینم و احتمال قصد و منظوری ورای فوتبال در پس آن خوابیده… اتفاق عجیب تر برای من سکوت مدیران عامل باشگاه هاست… به چه قیمت از حق سازمان ورزشی خود دفاع نمی کنید؟ عجیب تر رفتار خبرنگاران است… مگر رسالت خبرنگاری اشاعه واقعیات نیست؟

  • با وجود این موضوع، این تخلف آیا طبعاتی هم برای فوتبال ایران در بر خواهد داشت؟

بدون تردید… نمی دانم خائنین به فوتبال در فدراسیون چه سناریو ای را برای فیفا چیده اند اما نظیر این اتفاق در هیچ کجای دنیا وجود نداشته و امیدوارم محرومیت های سنگینی در بر نداشته باشد

اولین دیدگاه را بنویسید